de eerste dag - Reisverslag uit Zoutleeuw, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Zoutleeuw, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

12 Mei 2015 | België, Zoutleeuw

Dinsdag 12.5.2015. Vanmorgen lekker vroeg wakker zodat ik de voorbereidingen van het pakken van de fiets en vullen van de bidons en eten voor onderweg klaar had, voordat het eerste bezoek komt om afscheid te nemen, 0m 9.30 vertrokken, Hans en Toon zouden mee rijden tot de Achelse kluis waar we nog koffie hebben gedronken en afscheid hebben genomen. Van nu is het voor mij solo onderweg veel fietspaden tot Lillo . in Spabeek 0p een terrasje een cola gedronken dan weer verder op naar de camping plaats in de vrije natuur aan het vinne in Zoutleeuw . De wind was vandaag behoorlijk stevig en natuurlijk tegen om 17.00 uur aangekomen bij het restaurant dat ook aan de vinnen ligt en zowaar Wi-Fi heeft dus hierbij het eerste verslag kort maar er is ook niet veel te melden
groetjes.

• 12 Mei 2015 - 19:48

Frans Van Berlo:

zonde van de harde wind maar de kop is er af morgen hoop ik voor beter weer je kan nu ieder dag af gaan tellen gr marij

• 12 Mei 2015 - 20:06

Monique :

De kop is eraf, voor morgen veel succes.

• 13 Mei 2015 - 07:04

Antonio Solo:

ik wens je een behouden vaart en ja ook wind maakt daar onderdeel van uit.

• 13 Mei 2015 - 08:52

Rob En Karin:

succes frans en een hele goede reis grt rob en karin

• 13 Mei 2015 - 15:47

Franka Dankers :

zet hem op jongen .

• 13 Mei 2015 - 16:03

Jan & Nelleke :

Hallo Toppertje.
    Ja ja de kop is er af....nu op naar de staart.
    Succes en veel plezier.

Gr jan & Nelleke.