Dag van de fietspaden - Reisverslag uit Anseremme, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Dag van de fietspaden - Reisverslag uit Anseremme, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Dag van de fietspaden

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

13 Mei 2015 | België, Anseremme

Woensdag 13.5.2015.
Vannacht vaak wakker geweest door de vele kikkers, ganzen en weet niet wat nog meer maar toch mijn rust wel gehad.
7 uur opgestaan en 8 uur vertrokken tot Namen veel fietspad X spoorlijn loopt lekker en weinig oponthoud.
Zit nu in Namen op een terrasje aan de cola van hier uit gaat het langs de Maas naar Dinant ook hier veel fietspad alleen niet als vanmorgen maar kasseien, grind, en tegels.
Bij de kasseien even de grote weg genomen anders kost het spaken.
Er valt voor vandaag niet veel te schrijven en foto's even min. Ik sta nu op de camping Villatoile in Anseremme een stukje achter Dinant.
Er staat een ouder stel met motor en zijspan uit Duitsland langs mij en gingen boodschappen doen ik vroeg of ze 2 blikjes bier mee konden brengen waar op de vrouw zij wil je mee eten ik maak altijd een grote schotel genoeg voor 3 personen, dat heb ik dus niet afgeslagen.
Morgen de rest van dine en verhaal groetjes.

  • 13 Mei 2015 - 18:23

    Jan & Nelleke :

    Hahaha....hoi Frans.
    Mooi verhaal, kikkers en ganzen.
    Dag 2 Lekker gefietst en goed gegeten !!! dat is pas vakantie hebben.
    Pak lekker je nachtrust en goede reis morgen.
    Gr Jan & Nelleke.

  • 13 Mei 2015 - 18:55

    Kees En Carla:

    Je bent wel een bofkont nelleke niet mee voor het eten maar toch een warme maaltijd we hopen dat het weer je goed bezint blijft en nog vele leuke kilometers we blijven je volgen hoor van uit het zuiden

  • 13 Mei 2015 - 20:01

    Frans Van Berlo:

    zo alweer een dag het gaat goed met je dag twee alweer voorbij geniet er van straks lekker slapen voor morgen veel fiets plezier gr marij

  • 13 Mei 2015 - 21:34

    Franka Dankers :

    ik hoop dat het gesmaakt heeft voor dadelijk welterusten .tot morgen .

  • 18 Mei 2015 - 12:10

    Antonio Solo:

    Fietspad is erg herkenbaar. smakelijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Anseremme

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 7970

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: