Hele pittige dag!!! - Reisverslag uit Chassepierre, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Hele pittige dag!!! - Reisverslag uit Chassepierre, België van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Hele pittige dag!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 Mei 2015 | België, Chassepierre

DONDERDAG 14.5.2015. Hele pittige dag !!!! Even terug naar gisteravond bij het Duits stel goed gegeten "ein topff" zo als het woord al zegt alles onder elkaar witkool,uien,knoflook,aardappelen, en gehakt met stokbrood en bier. Bij het klaar maken hier van kwam nog een fietser Luc uit Antwerpen en ook hij werd uitgenodigd en hebben we gezellig met vieren uit de topff gegeten. Vanmorgen om 7 uur vertrokken er was regen verspeld om 11 a 12 uur dus hoe verder ik ben hoe minder kans op nat worden . Al bij vertrek van de camping een stevige klim van 1700 mtr. klein blaadje voor van de trippel en 28 achter. En dat op nuchtere maag en dat zal de hele dag zo blijven omhoog en omlaag. Bij een route barre verkeerd gereden, nou mag je overal verkeerd rijden behalve in de Ardennen . Ik had dus niet veel zin om veel foto's te maken 1 of 2 voor de site was genoeg. De regen is uit gebleven tot op 5 km voor de camping dus met een omweg van 13 km net niet droog aangekomen. ik heb me ingeschreven en met een cola aan de bar wacht ik tot het droog is. daarna dan de tent opzetten en wat eten in de bar. groetjes.

• 14 Mei 2015 - 17:53

Jan & Nelleke.:

Hoi Frans.
    Mooi verhaal weer....weet jij dat je van het boven genoemde recept er winderig
    kan worden.....haha ....advies : laat je tentje op een kiertje open staan.
    Dat beetje regen mag de pret niet drukken,je moet maar zo denken" in het zuiden schijnt de zon
    Goede reis morgen.....we mailen.

Gr Jan & Nelleke.....

• 14 Mei 2015 - 18:14

Monique :

Haha
    Het eerste gevloekt is een fijt??!!
    Voor morgen weer een mooie en fijne rit.
    Xxx

• 14 Mei 2015 - 18:35

Frans Van Berlo:

ik hoop dat het voor de andere dagen llekker fiets weer blijft gr marij tot morgen