Veel kleine smalle wegen!!! - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Veel kleine smalle wegen!!! - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Veel kleine smalle wegen!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Mei 2015 | Frankrijk, Verdun

ZATERDAG 16.5.2015 Veel kleine smalle wegen !!! Vanmorgen voor vertrek om 8 uur nog even de tablet opgehaald bij die luitjes uit Vlierden die heeft de hele nacht daar aan de oplader gelegen. Zo als gisteren al gezegd langs de Maas naar st. Michiel onderweg nog 2 croissants geschoord en onder het fietsen opgegeten. In st. Michiel bij de Aldi boodschappen gedaan brood, beleg en chocolademelk. Op een terrasje koffie gedronken lekker in het zonnetje maar wel een frisse wind. Van hier gaat het over kleine smalle wegen ik was echt solo niemand te zien alleen enkele vossen waarvan 2 dooie op de weg. Na een lunchpauze toch maar weer verder door het glooiende landschap met zijn koolzaad velden, ik ben nu in Grondecourt le chateau eigenlijk ook het eindpunt maar op het terrasje een biertje of 2 genomen om nog enkele uurtjes door te brengen al voor ik naar mijn bivak ga een stukje verder op in het bos. Groetjes.

  • 17 Mei 2015 - 21:54

    Jan & Nelleke :

    Bonjour Toppertje.
    Ik heb het gevoel dat je echt aan het genieten ben van de fiets reis.
    De paden op de lanen in... hoe bevalt het bivakkeren in de vrije natuur?
    nog een paar ritjes dan kom je op de voor jou bekende route richting de Spaanse grens.
    rustig aan ....je mag toch niet eerder op je plekje op Les Medes ..haha.

    Groetjes Jan & Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Verdun

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7961

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: