zondag rustdag mooi niet!! - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu zondag rustdag mooi niet!! - Reisverslag uit Langres, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

zondag rustdag mooi niet!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Mei 2015 | Frankrijk, Langres

Zondag 17.5.2015. Zondag rustdag mooi niet!!!! Na een heerlijke rustige nacht in mijn bivak ben ik om 7.30 uur vertrokken de zon kwam er al snel door,het was rustig op de weg Zondag natuurlijk na enkele kilometers Les Vosges. Of te wel de Vogezen in gereden ook hier is het een schitterend landschap maar geen meter vlak en op de hoogste punten staan windmolens en ja met de rug maar mij toe dus wind van voren en nog fris ook . Af en toe neem ik 10 minuten van mijn eigen tijd om de benen even te strekken in het gras en dat is best lekker in het zonnetje. Verder valt er weinig te melden of te vertellen alle dagen zijn zowat het zelfde. Ik ben nu in Langres op de camping in de stad op een vestigingsmuur Klein maar knus. Ga straks eten in de stad en het verhaal hiervan lees je morgen Dan wel weer. Groetjes

  • 17 Mei 2015 - 18:53

    Frans Van Berlo:

    hoi het weer heb je niet voor het uitzoeken als het maar niet regent dat is niet lekker fietsen voor morgen veel plezier gr marij

  • 17 Mei 2015 - 21:39

    Jan & Nelleke :

    Bonjour Franse Frans.
    Lekker hé die rust en zelf bepalen hoelang je fietst.
    Iedere keer als ik de verslagen lees moet ik even slikken omdat het zo kriebelt!!!
    Wij zijn apetrots wat je nu al heb geflikt en blijven je volgen.
    Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.

    Groetjes Jan & Nelleke

  • 18 Mei 2015 - 07:45

    Antonio Solo:

    Hoi Frans, ik heb even het gat van enkele honderden kilometers snel moeten "dicht fietsen" maar in een klein half uurtjes ben ik nu ok weer bij. Ik ben met Margot een stuk van de zuiderzeeroute gaan fietsen vandaar het ontstane gat. ik lees in alles dat het je prima vergaat en dat de sfeer prima is. samen met je stalen ros vermaken jullie je prima. En ja het weer heb je niet in de hand. succes en tot schrijfs.
    Antonio

  • 18 Mei 2015 - 20:36

    Huub:

    He Frans, lees dat het redelijk goed verloopt, ik hoop dat je het redelijk droog kunt houden dan verloopt de rest zeker beter.
    het gaat je goed, en kijk uit.
    groet Huub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Langres

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 7978

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: