Veel smalle wegen!!!! - Reisverslag uit Brissac, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Veel smalle wegen!!!! - Reisverslag uit Brissac, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Veel smalle wegen!!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Mei 2015 | Frankrijk, Brissac

MAANDAG 25.5.2015. Veel smalle wegen!!! Vannacht heerlijk geslapen in een Fransbed ( voorligger) iets anders als het opblaas matrasje. Vanmorgen in stilte vertrokken om !!!!!!! In Gagnieres bij de Boulancerie het gebruikelijke en een fromage pitsastuk gekocht. Vandaag een overgang stuk vrij vlak met hier en daar zo iets als een viaduct. Vliegveld Deaux nog even gestopt maar er was geen barretjes of zo. Zit nu in Massanes waar ik zelf koffie heb gezet en een stukje van het verslag heb geschreven. Jan ik ben ook nog het restaurant gekomen waar wij de toen de tafel ook hebben betaald, is nu gesloten failliet!!!!!!!!!!! Via Lezan en st. Hippolyte du Fort de Langeudoc in gefietst en aan gekomen bij de gorges bu Heralt waar ik nu in st. Bauzille de Putois op de camping sta aan de rivier de Heralt. Vanavond zelf koken koken maaaaaaar hebben wel Kronenbourger bij de receptie. Groetjes.

  • 25 Mei 2015 - 17:51

    Marij:

    hoi ik heb je slaap plaats gezien maar ik heb gehoord dat het een fijne avond is geweest dat is toch maar mooi mee genomen morgen een fijne reis tot morgen gr marij

  • 25 Mei 2015 - 20:11

    Jan & Nelleke:

    Hoi Frans,...... Mazzel Pik.

    HAHAHA die oplichter is failliet ,zeg eens eerlijk,als hij open was geweest was je er dan gestopt ???
    Ik bedoel om wat te drinken Niet om hem alsnog op zn bek te slaan hahahaha.
    Geniet van je biertje en het eten ik ben benieuwd wat ons morgen weer brengt.

    Groetjes Jan & Nelleke.


  • 25 Mei 2015 - 20:22

    Ton (Antonio) Van Mierlo:

    Ja, die hangbrug die ken ik ook.
    Wat lees ik ben je je eigen bedje ontrouw geweest, heb je "stiekem" een ander bedje gedeeld!!
    Ik heb daar slechte ervaringen mee. lattenbodems die gebroken zijn, bodemplaten die door geraakt zijn. in het begin licht het lekker maar gedurede de nacht werd het toch een andere verhaal. (mijn ervaringen in Noorwegen)
    Volgens mij Frans kun jij de Spaanse grens al ruiken?

    Groetjes Ton

  • 26 Mei 2015 - 09:45

    Monique:

    ik zie wel aan de foto's dat je er nog steeds heel veel plezier in heb...
    weet je het heeeeel zeker dat dit de laatste keer is !!??
    nogmaals de selfies zijn geweldig hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Brissac

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7964

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: