De wind van voren!!! - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu De wind van voren!!! - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

De wind van voren!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

27 Mei 2015 | Frankrijk, Bizanet

Woensdag 27.5.2015. De wind van voren!!! Vanmorgen jawel 7.30 vertrokken onderweg een mooie schuur met schildering gezien die wijnboeren hebben er wat voor over!! Ook Begeman met zijn stalen bruggen was hier geweest???? Je minst het croissantjes verhaal , nee die heb ik gisteren in het stadje gehaald en zijn inmiddels ook op. Op een terrasje in Capsetang een cola genomen, en verder gaat de zon in de rug en wind tegen deze is helemaal gedraaid vandaag had ik wel een E. Bike kunnen gebruiken hahaha. In Ouveillan gestopt voor de lunchpauze het bekende brood ,kaas, en kippensoep. Onder weg merk ik dat mijn klm teller het niet meer doet batterij van de sensor leeg hoogstwaarschijnlijk!! Maar op het route formulier staat ook de afstand dus geen probleem. Na nog enkele pittige klimmetjes in Bizanet aangekomen en sta nu op de camping. Voor straks zelf koken en voor de rest lees je morgen. Groetjes.

  • 27 Mei 2015 - 15:59

    Antonio Solo:

    Als ik de titel lees, komt dit mij net zo over als dat elke zondag met de tourclub ben weg geweest. eerst 100km met de wind op kop gefietst en dan naar huis en weer de wind van voren. de foto van de stenen / betonen brug en de foto van dat water komt mij erg bekent voor. hebben wij daar samen in gezwommen om even af te koelen?

    je bent er elke dag wel erg vroeg bij met je verslagen, succes verder

  • 27 Mei 2015 - 17:18

    Jan & Nelleke:

    Hoi Frans.
    Wat betreft de windrichting.
    Soms zit het mee en soms zit het tegen.
    jij heb toch voor het laatste stukje geen kaart meer nodig Het is daar
    voor jou haast net zo bekend als in Helmond fietsen.
    de lokalen bevolking gaat er al op rekenen dat die fietser uit Holland ieder jaar
    rond deze tijd langs komt.
    Vraagje ....heeft de eigenaar van de camping nog steeds het Barcelona shirtje
    uit 1982 aan...haha.
    Nog 2 dagen klimmen met de fiets en dan lekker afdalen richting Les Medes.
    Veel plezier & rustig aan.
    Groetjes Jan & Nelleke.


  • 27 Mei 2015 - 18:43

    Marij:

    hoi nog twee dagen dan heb je het weer geklaard na een jaar van voorbereiding heb je het weer super gedaan op naar de camping gr marij tot morgen

  • 27 Mei 2015 - 19:21

    Gerard:

    Zo te lezen gaat het je voor de "wind" en een beetje wind kan Frans wel hebben!! Nog een paar dagen en je hebt je missie volbracht. Veel plezier en geniet! Groetjes, Gerard

  • 28 Mei 2015 - 10:55

    Frankadankers@gmail.com :

    hoppa bijna de laatste dag in zicht ,wil voor jou niets zeggen ,je hebt het weer mooi aan elkaar gefietst.Ik zou er toch maar eens goed over denken als dat wel de laatste keer is geweest eitje .en dit was een geintje .groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bizanet

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 7959

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: