Zware Pyreneeën rit!!! - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Zware Pyreneeën rit!!! - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Zware Pyreneeën rit!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

28 Mei 2015 | Frankrijk, Llauro

Donderdag 28.5.2015. Zware Pyreneeën rit!!!!! Vanmorgen vroeg vertrokken wetende dat het een zware dag zou worden met de zon en bijna geen wind !!!! Gaat het via het tunneltje van Ripaud (bij sommige wel bekend) gaat het gestaagt maar tot nu toe redelijk omhoog.
Onderweg nog een wereldfietser tegen gekomen hij was op weg naar NL. even een babbel en verder. In Tuchan een cola gedronken bij een stelletje tour fietsers. De witte toppen van de Pyreneeën zijn al in zicht. Met wat kleine colletjes niet altijd met naam zit ik nu in Thuir voor mijn brood kaas en chocolademelk. Vanaf hier gaat het naar Fourques waar mijn laatste Pyreneeën col gaat beginnen 5 km naar Llauro en ja Jan ook met volle bepakking als eerste boven haha. Sta nu in st Jean pla de Corts op de camping, verder het zelfde ritueel zelf koken en voor straks een lekker koud biertje. Groetjes

• 28 Mei 2015 - 16:26

Jan & Nelleke :

Hallo Frans.
    Toppertje zelfs met de volle bepakking ben je niet te stoppen.
    Wij willen ook even onze waardering en respect naar Marij uitspreken
    ook zij heeft het toch weer geflikt om voor de 5x haar steun en toeverlaat
    het vertrouwen te geven dat hij de reis met succes zou afronden xxxx.
    Marij je bent een toppertje met een grote T...!!
    Frans ,morgen nog even de grens passeren en dan rustig afdalen naar Les Medes.
    Oja,doe de fruit meisjes bij de rotondes de groeten hahaha.
    Hou de stalen ros in bedwang we zien elkaar volgende week

Groetjes Jan & Nelleke....

• 28 Mei 2015 - 16:36

Antonio Solo:

het leven van een wereld fietser gaat niet over rozen.
    Deze staan pas bij de finish

• 28 Mei 2015 - 16:37

Marij:

hoi nog een dag op je matrasje slapen en je hebt het weer geflikt morgen nog een paar uurtjes dan begint de vacantie veej plezier tot ziens gr marij

• 28 Mei 2015 - 18:23

Ad En Anita:

Beste Frans,
    Een en al bewondering om voor de 5e keer deze tour te voltooien.
    Wij kunnen jou niet op de camping verwelkomen maar in gedachte staan we er.

Fantastisch gedaan en ook een pluim voor Marij.
    Hele fijne vakantie en geniet er beide van.

Groetjes, Ad en Anita

• 28 Mei 2015 - 20:08

Monique :

Over ongeveer 18 uur zit het er weer op, dan een wel verdiend koud pilsje op de camping.

Voor vanavond welterusten en succes met de laatste kilometers.

Monique

• 29 Mei 2015 - 21:36

Rob En Monique:

ik doe het je niet na Frans, tenzij met een E-bike met aanhangertje vol batterijen