De grand finale!!! - Reisverslag uit Le Pertuis, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu De grand finale!!! - Reisverslag uit Le Pertuis, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

De grand finale!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

29 Mei 2015 | Frankrijk, Le Pertuis

VRIJDAG 29.5.2015. De grand finale!!! Gisteravond even bij het jeu de boules zitten kijken , die Fransozen zijn wel zo fanatiek of het wel om het WK ging. Vanmorgen om 7.00 vertrokken en 8.00 de Spaanse grens over bij le Perthus , el Pertus in het Spaans en Frans . Hier is het grote bruine Fort de Bellegarde van de autobaan goed te zien. Verder gaat het alleen maar afwaarts als een speer. In Albons zou ik Peter bellen dan is het nog 3 kwartier voor ik op de camping ben. Bij aankomst stonden tientallen bekende mij op te wachten, kussen en handen schudden en vragen over de ritten komen van alle kanten maar die zijn voor later . Nu eerst wat eten en dan een lekker koud biertje . Verder maak ik nog een eind verslag een deze dagen. Groetjes.

• 29 Mei 2015 - 22:13

Marij:

je hebt het weer geklaard van harte van avond geen matje lekker in de caravan slapen ik hoor maandag de verhalen van de aankomst slaap lekker gr marij

• 29 Mei 2015 - 22:25

Kees En Carla:

Ja hier is hij weer in goede gezondheid aangekomen proficiat Frans je hebt het weer geflikt .
    Deze reis heb je goed door staan in vergelijking met je eerste keer we zijn trots op je en nu genieten van de Spaanse zon groeten xx.

• 29 Mei 2015 - 22:29

Gerard:

Proficiat Frans, wat een geweldige prestatie! Geniet van een fijne vakantie samen met je vrouw.
    Neem nog een heerlijk koud biertje op mijn kosten, Proost! ! Groetjes Gerard

• 30 Mei 2015 - 08:31

Jan & Nelleke :

Hola señior Frans.

Fantastisch..........
    Een grote prestatie met een groot onthaal.
    Petje af voor deze kilometer vreter.
    Maandag komt je meissie dan kunnen jullie samen geniet van jullie
    wel verdiende vakantie.

Groetjes Jan & Nelleke....tot volgende week xxxx

• 30 Mei 2015 - 10:12

Monique :

Een dikke proficiat

Het is je weer gelukt om deze monster rit te maken.

We zijn super trots op je.

• 30 Mei 2015 - 23:45

Frankadankers@gmail.com :

proficiat je hebt het weer goed gefikst ik zou zeggen fijne vakantie Gr

• 31 Mei 2015 - 19:50

Hans En Astrid Sprengers:

Petje af voor deze geweldige prestatie
    proficiat
    geniet nu maar van je vakantie
    groetjes