Druilerige regen. dag!!! - Reisverslag uit Charlieu, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Druilerige regen. dag!!! - Reisverslag uit Charlieu, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Druilerige regen. dag!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

20 Mei 2015 | Frankrijk, Charlieu

Woensdag 20.5.2015. Druilerige regen dag!!!! Gisteren avond bij Brabanders koffie gedronken in de caravan, na eerst lekker gegeten te hebben in het restaurant. 21.30 plat erg laat voor mij. Vanmorgen om 6.00 uur wakker door campers die vertrokken k.. 7 uur zelf ook maar aangereden ik had nog 28 km te gaan over het boek verte fietspad tot Cluny, hier boodschappen gedaan voor vanavond, waar ik zelf weer moet koken. Af en toe de zon maar de donkere wolken blijven komen in de voorzorg de regenhoesjes over de tassen gedaan. Zit nu in Clarmain binnen aan de koffie. Verder gaat het naar Montour waar ik een reisgezel uit Weert tref hij is op de ren fiets met rugzak even een babbel en hij verder, na enkele km een hoosbui, hij stond te schuilen in een hokje ik dus ook. Na de bui onze eigen weg verder gegaan. In La Clayette een prachtig Chateau ff op de foto gezet. Hier een stelletje uit Eindhoven getroffen alle bij net afgestudeerd voor arts met hen een heel stuk mee gefietst, na enkele keren geschuild te hebben aangekomen in st. Nizer sur Charlieu waar ik de camping op ga. Het is nu weer droog ff alles laten drogen en strakjes koken dan zit deze na te dag er ook weer op. verder niets te melden Groetjes.

  • 20 Mei 2015 - 18:02

    Marij:

    wat zonde van het weer je had mee moeten bidden met de paters ik hoop voor morgen beter weer gr marij tot morgen

  • 20 Mei 2015 - 18:07

    Jan & Nelleke :

    Há die Frans.
    Er zit weer genoeg beleving in het verslag !!
    Een schrale troost voor jou is dat het hier ook niet vsn dat
    beste weer is...
    Wat schaft de pot vanavond???? Pasta's.
    Rustig aan en je weet wat ik altijd zeg "morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen :-P

    Groetjes Jan & Nelleke

  • 20 Mei 2015 - 18:08

    Antonio Solo:

    weer erg herkenbare foto's met name van het kasteel met poortgebouw. Frans dit is het ware fietsen, nieuw mensen ontmoeten, ervaringen uitwisselen en genieten van het geen onder je wiel weg rijdt. ook als het regent
    ik wens je een smakelijk maaltijd vanavond. zal wel macaroni worden. hopelijk morgen een betere dag.

  • 20 Mei 2015 - 18:23

    Monique:

    zo te zien gaat het nog steeds goed op wat regen na.
    hopelijk wordt het steeds beter hoe veder je afzakt naar het zuiden.

    voor morgen weer een goede rit..

    groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Charlieu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8020

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: