Mazzel dag!!! - Reisverslag uit Gagnières, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu Mazzel dag!!! - Reisverslag uit Gagnières, Frankrijk van Frans Berlo - WaarBenJij.nu

Mazzel dag!!!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Mei 2015 | Frankrijk, Gagnières

Zondag 24.5.2015. MAZZEL DAG !!!! Gisteren op de camping het stelletje uit Eindhoven weer getroffen en zijn samen wezen eten in het restaurant van de camping Ook is er een stelletje uit Asten langs mij komen staan, cd lekker Helemonds gekletst. 7.30 vertrokken ( wordt wel saai nie) de eerste km lopen lekker vlak en de zon moet nog door breken. In la Bastiede Puylaurent nog wat inkomen gedaan. Van hier gaat het via Pied de Borne naar le Vans dat is maar liefst 40km dalen van 990mtr naar 102mtr dat is pas lekker!!!!! Zit nu op een terrasje aan de koffie in le Vans .met een kleine pittig klimmetje (Ton waar wij de afdaling hebben gefilmd) met lange uitloop het dal weer uit. Ook in de Ardeche blijft het mooi. Op de plaats waar de camping zou zijn staan nu zomerhuisjes dus geen camping!!!.door even wat rond te kijken zag ik een NL nummerplaat en vroeg of er een camping in de buurt was, waar op de man vroeg camping voor hoe lang? Voor een nacht zij ik dan slaap je toch hier ik ben in het weekend aan het klussen in mijn huisje en er staat nog een bed voor U als je wilt, dat sla ik niet af. En zo ben ik plotsklaps gast in huis meet alle voorzieningen er bij douche slapen en bier niet te vergeten. Avonds een lekkere maaltijd salade gegeten, met een pastiche als aperitief en afscheid genomen, kon hij lekker blijven liggen.

  • 25 Mei 2015 - 20:03

    Jan & Nelleke:

    Hoi Frans,

    De titel van het verslag klopt wel ,wij noemen dat een Mazzel Pik.....hahaha.
    Het is je gegund !!!!
    Het gaat allemaal voorspoedig en het is weer geen dag geweest met een "donder-ju". ( of wel ?? )
    Waar gaan de Eindhovenaren naar toe ?
    Ik ga verder met het andere verslag lezen.....
    Hou het afvalt onder de banden.

    Gr Jan & Nelleke



  • 25 Mei 2015 - 20:16

    Ton (Antonio) Van Mierlo:

    Hoi Frans:
    Als ik de naam weer hoor, Pied de Born, moet ik ook weer denken aan de gezin dat ons zelf voor bij fietste. en daags voor dat we aan die klim begonnen. de ontmoeting met 2 Nederlandse stellen waar we toe met ons zessen hebben gekookt. dit staat me nog bij als de dag van gisteren. Jij mag hem nu dus heerlijk andersom rijden. het gaat je goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Gagnières

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2015

Eind verslag!!!!

29 Mei 2015

De grand finale!!!

28 Mei 2015

Zware Pyreneeën rit!!!

27 Mei 2015

De wind van voren!!!

26 Mei 2015

Bekende route!!!
Frans

op een stalenros

Actief sinds 09 Feb. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 8027

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: